piątek, 3 lipca 2009

Relacja z imprezy.+ to ostatnia notka!

Hej wam!dzisiaj w końcu pisze z Nikusiem:)Dajemy relacje z imprezy u paulix! Ona się bała!!Przestań!!!!Ech...Było fajnie na kolację były HaMbUrGeRy!w łóżko słyszeliśmy miauczenie kotów[na podwórku bo Paula ma psa.]miau,miau..... Koty? gdzie?Obok plastików xD Oj ty z tymi plastikami......Graliśmy w karty i znowu słyszałam dziwne miau,miau....Ta noc nie dawała nam spokoju!Na śniadanie była...kotka???nie ,jajecznica.Oglądaliśmy Hannę montanę na Disney channel a potem poszliśmy łowic ryby.Łapaliśmy dużo małych okoni,a jeden nawet połknął haczyk!rozumiecie?hahahahhahaha połknął haczyk!!niezłe!



Chcieliśmy wam powieziec też o....nie! Nikuś!!!!!ech no dobra o apaszkach.O mojej najnowszej kolekcji apaszek którę będzie można kupowac!
Kazdy będzie miał 150 monet a jeden komentarz to 30 monet! apaszki będą dopiero 22 lipca.Do zobaczenia 22 lipca!Hej wam!

środa, 24 czerwca 2009

Przerwa!+Moja tajmenicza historia!

Robię przerwę tak postanowiłam.To będzie przerwa wakacyjna od 1 Lipca do końca wakacji!Bardzo długo,wiem ale to w końcu wakacje więc bloggerzy też muszą odpocząc.Hannah Montana już niedługo powróci!


Teraz opowiem o mojej przyjaźni z Paulix w życiu prywatnym.:)

Tak naprawdę znamy się z Paulix od 4 lat jesteśmy przyjaciółkami prywatnymi i blogowymi.Poznałam Paulix przy wynoszeniu plastików .Paulix[będę mówic Paulina] mieszka obok kosza z plastikami [ oczywiście w domu!!!xD]a ja na przeciwko niej.U Pauli był kolega którego ja znałam i ona.I tak powstała nasza Paczka!Minęło już 4 lata od początku tego zdarzenia był to 21 Sierpień godzina 17.10 dzień tygodnia czwartek.:D Zdradziłam wam moją tajemnicę.W tą Sobotę odbędzie się u Pauli piżamowe Party w jej domu!!!!!!!!!!!!!!!!Opiszemy wam w zbliżającym sie nowym tygodniu gdzieś po sobocie jak było.No to hey hay helloł!

czwartek, 4 czerwca 2009

Jestem z Tamaki.















Czesc kochani.Chcę poprzec Tamaki bo takie anty-fun cluby nie powinny powstawac dlatego,że urażaja innych.Ciekawe PO CO OBRAŻAJĄ INNYCH?poprostu skandal!!



No a to hasła wspierające nasza Tamaki ja niewiem co bym zrobiła temu komuś gdyby takie coś o mnie napisał!Dla Tamku$ też to!
















------------------------------------------------------------------------------------------------



NEW WIADOMOŚCI O PANFU.



Misja!!!!![to zaległe bo wszyscy rozwiązali!]


Słaba jaośc ale coż takie ejst życie.Pa!!!!!!!!!!

sobota, 30 maja 2009

Zdjęcie dla Sary220


To zdjęcie troche późno ale wczoraj byłam na dniu dziecka jadę dzisiaj no i jeszcze jutro.Wybierz sobie które jest w twoim stylu:)PaPa!!!

piątek, 22 maja 2009

obrazkomania

Hej kochani!Chciałam wam pokazac kilka obrazków z mojego świata obrazk
mani.
Na dzisiaj koniec.Aha na konkurs nikt sie nie zglosil.Pa!

piątek, 15 maja 2009

Wróciłam po takiej jakby...przerwie.



Witam was kochani!;] byłam na Hawajach...zart!Ale była przerwa duzo ostatnio się dzieje i [DAWNO BO ZAPOMNIAŁAM WSTAWIC A NAWET OSTATNIO]




Dostałam pierwszą nagrodę moją za udział w.....ankiecie u Senter! tylko 7% na mnie zagłosowało,ale to nic nie obrazę sie przeciez hihi.






















Chciałam powiedziec tez co ma do powiedzenia wam szef Woobisi Woobys!Ma do powiedzenia wam o tym , ze każdy dzisiaj i jutro [10-11 maj] ma swojego woobiska w chatce!super! oto ja z moim wooby.











PaPa!!!!!!!!

wtorek, 5 maja 2009

Nikuś






Hej kochani chciałam wam dzisiaj przedstawic mego nowego przyjaciela .........Nikusia!!






jest on taki:skopiowane z bloga labiczki z którego go adoptowałam



polecam wam adoptowac zwierzęta na jej blogu.Teraz jego metryka i zdjęcie






nazwa:nikuś



lubi:grać w siatkówkę



rodzeństwo:bluś,kopcio i wanda



rasa:boliś




A oto boliś jakiego nnigdy nie widzieliście!!!w okularach!tak wygląda boliś HannyMonntany0


Oto nikuś w lepszej wersji.









-------------------------------------------------------------------------------------------------



Oto dyplom dla Sary220 na gliterach za to , ze jest naprawdę fajną i miłą pandą.

Pa!!!!!!!!!!!!

poniedziałek, 4 maja 2009

Niespodzianka!![przeczytajcie to się dowiecie;)]

Eloł!!!!!

Mam dla was niespodzianke.Od teraz co tydzień będzie loteria.

Loteria Pandos będzie losowana w piatki.Dzisiaj zaczynamy.Następna będzie w piątek potem w kolejny piątek itp.


Wybierz swój num,erek a pod kazdym numerkiem kryje sie inna rzecz .







Kończę papa!w następnej notce napisze nikuś.Dowiecie się więcej w następnej notce.

sobota, 2 maja 2009

Lady zdjęcia+Panfu konkurs+Lady konkurs




Hej!!!!mówiłam w tamtej notce,ze bardzo lubię a nawet uwielbiam i jestem jej fanką LadyGaGe pozdroo dla niej chociaż jest zza granicy:I A oto jej zdjęcia.Skromnie tylko dwa.Z glitery.pl zgliterowane:)
KONKURS Z LADY GAGĄ!
Organizuje Konkurs z Lady GaGą.Przerób zdjęcie Lady GaGi można na naprzykład glitery.pl czekamy na prace do 20 maja. paulix2001@wp.pl wp jest najlepsze ale sorry ze mam podobne do paulix bo sie lubimy i tak jakoś wyszło.....Nagrodzimy tak:
1 miejsce : obrazek z Lady ,wlepka na bloga i dyplom.
2 miejsce:wlepka na bloga 2 komcie na bloga i dyplom
3 miejsce:wlepka na bloga oraz dyplom.
KONKURS Z PANFU!!!!!!!!!!
Zrób 5 zdjęc swojej pandy w swoich ciuchach na Panfu.To ma byc taki jakby pokaz mody.Zdjęcia trzeba robic z karty gracza.
1 miejsce:mój obrazek pandy z Panfu,dyplom oraz obrazek z kotkiem i pieskiem.[osobno]
2 miejsce:mój obrazek pandy z Panfu,dyplom.
3 miejsce:dyplom,2 komcie.
a więc przytsyłajcie ten konkurs trwa do 18 maja.
czesc!!!!!!!!!!!!!!!

czwartek, 30 kwietnia 2009

Co tam u was??

Hejcia!Co tam??Chciałam wam powiedziec o nowej grze na Panfu nazywa się pakuj i jedź.Jest fajna trzeba pakowac rzeczy tak,aby wszystko sie zmieściło.Teraz zarabiam aby kupic kilka rzeczy bo jestem na piątym poziomie.Dam na bloga wszystko o mojej pandzie.Ile jest na Panfu jaki ma poziom itp. .Bardzo lubię Lady GaGe oraz HanneMontane ,są super!
Zauważyłam , że gra Skate park jest niedopracowana.A dlaczego?? gdy robi sie sztuczki takie jak tornado to wtedy się upada.To dziwne.Zarobiłam dzisiaj dośc dużo.PaPa!!!

sobota, 18 kwietnia 2009

Moje zdjęcia:)[Hanny]



To są moje zdjęcia.Z panfu i HannyMontanny;)to z moja koleżanką która mi pomogła w kłopotach:)a to z paulix:)no to pa!!

O sobie moja pierwsza super notka

Hej mój nick to HannahMontana0 a w prawdziwym świecie Ala.Bardzo chciałabym się zaprzyjaźnic z pandami Tamaki,Iza8,Sara220,Pimpek97,Szron, Zna bardzo dobrze paulix i jest moją Naj przyjaciółką.[na drugim miejscu] tak naprawdę to obserwowałam jej bloga i czytalam jej notki.Na Panfu jestem praktyczniue co dwa dni:>Kto chce sie ze mną zaprzyjaźnic niech napisze w komciach to mu podam gg.papa!!!!!!!!!!!!!!!!!!